Ο ρόλος της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης

Στο πλαίσιο του έργου LIFE EXTRA, η ΚΑΛΛΙΣΤΩ διοργάνωσε την Τρίτη στις 22 Μαίου, ένα σεμινάριο για εκπαιδευτικούς α’/θμιας και β’/θμιας εκπαίδευσης του νομού Τρικάλων.

Σκοπός του σεμιναρίου με τίτλο: Άνθρωπος και Αρκούδα: Αγώνας για Συνύπαρξη. Ο ρόλος της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, ήταν να ενημερωθούν οι εκπαιδευτικοί σε σχέση με τις δράσεις οι οποίες υλοποιούνται στο νομό για τη διατήρηση της αρκούδας, αλλά και να παρουσιαστεί ένα εκπαιδευτικό ηλεκτρονικό υλικό περιβαλλοντικής εκπαίδευσης το οποίο έχει παραχθεί στο πλαίσιο του έργου από τους Ιταλούς εταίρους μας και συγκεκριμένα από το Εθνικό Πάρκο του Gran Sasso και Monti della Laga. Το εκπαιδευτικό υλικό (dvd) με τίτλο: Ο Λύκος, η αρκούδα και το περιβάλλον τους, διατέθηκε σε όλους τους εκπαιδευτικούς που παρακολούθησαν το σεμινάριο.

Η ΚΑΛΛΙΣΤΩ έχει εκπονήσει στο παρελθόν αρκετά προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με σκοπό το συνδυασμό της παραδοσιακής με τη βιωματική μάθηση. Σε αυτό το σεμινάριο, πέρα από όσα έχουν ήδη αναφερθεί, παρουσιάστηκαν επίσης και παλιότερα παραδείγματα καλής πρακτικής σε ό,τι αφορά την περιβαλλοντική εκπαίδευση με κύριο το παράδειγμα του έργου LIFE το οποίο υλοποιήθηκε στο νομό Γρεβενών και μέσω του οποίου προέκυψε ένα ακόμα εκπαιδευτικό ψηφιακό υλικό «Ο Βιότοπος της Καφέ Αρκούδας». Αντίτυπα και αυτής της ηλεκτρονικής εφαρμογής δόηκαν  σε όσους εκπαιδευτικούς παρακολουθήσουν το σεμινάριο.

Στόχος του συγκεκριμένου σεμιναρίου ήταν να δώσουμε στους εκπαιδευτικούς το έναυσμα και κάποια χρήσιμα εργαλεία προκειμένου να λειτουργήσουν στο μέλλον σαν πολλαπλασιαστές της γνώσης η οποία αποκτήθηκε από την εκπόνηση του παραπάνω έργου.

Advertisements

Posted on 30/05/2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: